Jag kan fortfarande inte smälta det faktum att jag vann klövern. 
 
Och att vi ska flytta om en vecka från detta hemska vidriga rum. 
Vi sitter liksom packade som sillar här i den här jävla oredan. 

Jag kommer också se till att vi köper en ny säng då denna är skit. Jag orkar inte ens förklara hur jävla dryg den är att sova på. Fjädrarna är liksom böjda inåt och ger noll stöd bara hårdhet och man ligger orakt och så är madrassfodralet borta för att jag kaskadspydde på den för 2 år sedan. 
Helvete vad jobbigt det var att tvätta skiten som också krympte!!!
 
jag och min kusin ( jag i min polska folkdräkt som mamma sydde) 
 
Jag är så jävla happi också att jag vi kommer åka till Polen antingen tidiga april eller sena juni. 
Allt beror på mammas ledighet. Ska bli så kul. Blir också roligt att träffa tjocka släkten och gå ut på barer, teater och bio. Kan jag bara få klargöra en sak bio är bäst i Polen. 

 
Alla filmer som släpps i Amerika samma vecka är de i Polen! Stolarna är större och mjukare. Lagom och fräsch luft ingen jävla fisdoft efter en halvtimme. Alltid städat, speciellt biotoaletten är blänkande nystädad. Personalen är jättesupertrevliga och man får alltid bästa bemötandet. De har även kostym och bryr sig om sitt uppförande inga finniga sluskiga tonårskillar som bara jobbar för kroghelgen och för körkortet. Man kan både fika och köpa gott snacks och större variation på godiset. Priserna är också humanare för den tunnare plånboken. Salongen är mysigare och det är bättre strategiskt utsatta stolar. 
 
Bästa också att det ligger fan tre minuter från mitt hem i Polen! 
 
Allt är fan bättre! Cinema City! Ja kocham was! Niema lepsze kino!!!
 
Ska bli skönt att få rensa saker som finns hos Aleks pappa och kunna få sålt få grejer som bara skräpar. 
Har fan så jävla mycket skit hos honom. 
 
Allt detta året ska bli bra! Jag ska jobba stenhårt och tror stenhårt på detta! 
 
Betygen! Fixa hemmet! Resor! Satsa på relationer och massa kärlek! 
Bara tänka positivt och progressivt! 
 
Unnade mig också detta shampoo och balsam! 
 
 
 
 
Hittade också 3 skitroliga bilder! 
 
 
 


... kommentera gärna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback