http://www.svd.se/nyheter/inrikes/veckans-mest-klickade-webb-tv_7859374.svd 
 
Ibland så måste jag få ur mig lite avsky mot mänskligheten och detta är ett sådant ögonblick. 
 
Alltså bruden kan knappt klassas som sångerska. Hon är ofta den tjejen som tack vare lite wailande så fick hon chansen att sjunga på skolavslutningen. Alla hennes iq bedriande kompisar och mamma och pappa tycker hon bara måste ställa upp i tv. 
Och nu får hon chansen att göra det i svds webbteve. 
 
Och så säger hon att hon blir nästa Beyonce. 
Hahhahahahahahahhahaha. 
 
Snacka om övertro på sig själv och totalt missbedömma sin egen" talang". 
Hon är inte dålig men kom igen snacka Beyonce för att man står i en studio brevid en hipsterkille som lirar rix.fms mest hjärndöda och överspelade låt då är man fan tappad som liten. 
 
Inte ens jag skulle säga att jag Anton Tjechov eller Samuel Beckett om jag skrev en pjäs. 
Eller att jag lika het som Megan Fox eller Adriana Lima om jag ställde upp på en plåtning. 
Eller är lika smart som Einstein eller Newton om jag skrev en fysikuppsats. 
 
Det är fan i mig löjligt. Pfff
 
 
 


... kommentera gärna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback