GIRLS

Se den nya serien GIRLS herregud det bästa jag sett. Älskar judisk humor och New York! Fy fan jag vill bo där. Alla är så snygga och häftiga och trevliga! OMG älskade äpplet!
 
Älskar Hannah Horvath hon är jag, ser dessutom ut som jag. Lite grann när jag har utsparade bryn och bruna linser. =) Jooo det gör vi!!!
 
Eddie

Älskar också NY. Var på manhattan med brorsan för några år sedan och det var en av de bästa resorna jag gjort. Helt annorlunda från Sthlm med alla skyskrapor och en helt annan storstadspuls typ.

Ska kolla in Girls. Påminner mig om SATC som jag brukar se om regelbundet typ varje eller vartannat år :D

E

2013-03-13 / 15:49:46
URL: http://aspergereddie.wordpress.com


... kommentera gärna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback