Dagen med Bubbas.

Vårat förhållande är så bra. För vi har alltid kul. 

Så vi gick på dejt idag då! 
Idag åt jag pasta och kycklingsås och han Taco buffé.
Sedan gick vi och kollade efter två spel Ninokuni och Mass Effect men också ville jag köpa The Secret World. Men struntade i det då releasen dröjer till 1 februari. Blev en webkamera och et usb minne istället. 

Gick också och fikade på Ikea. 

Sedan gick vi hem och såg filmen "Frankenweenie" om en kille som heter Victor som avgudar sin hund Sparky. 
Av ett misstag så dör hunden i en bilolycka. Victor kan inte acceptera att Sparky inte finns mer så han gräver upp hunden från djurkyrkogården och elchockar honom tillbaka till livet. Efter det så blir inte livet i New Holland som han tänkt sig. 

Jag ger Frankenweenie en stark fyra av fem för jag uppskattade filmen och älskar Tim Burton stilen. 



 


... kommentera gärna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback