Inte för att spy ur mig men det är fan på tiden att det vände.
 
Jag kan plugga ifred och bli nationalekonom som jag så gärna vill!
 
Bifogar lite istagrambilder från senaste tiden. Jag vet är dålig på att blogga.
 
 
Vart på scandic Park jättetrevligt hotell med god mat och bra service. Jättesnäll personal!
 
 
Vi blev bjudna på lite gott.
 
Åt jävligt mycket mexikansk eller spansk mat.
 
 
 
Sedan var det dags att trots superförkylning träda in på tv 4 och vinna slantarna.
 
 
passade även på att hänga med isbjörn !
 
 
fast apropå vintern fy fan kan den inte bara lägga av???
 
 
Stockholm var kul, såg en massa bekanta ansikten men inser att jag inte klarar av massa människor.
Varför måste det finnas så jävla mycket folk? Varje gång jag är i stockholm tycks det finnas dubbelt med människor för varje gång jag kliver av tåget i stockholm central!
 
Usch!!!
 
Jag är nog mest en hemmabrud i småstad som behöver storstaden typ 3 ggr per år för att må bra.
 
Eddie

Asså va?! Vad var det du vann på? Dela med dig lite av turen va! Stort grattis! :)

Eddie

Svar: hej jag vann på klövern. på triss. Tack så mycket.
babajaga.blogg.se

2013-03-11 / 21:45:06
URL: http://aspergereddie.wordpress.com


... kommentera gärna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback