Bajsrubrik!

Oj oj oj.
 

Haft ännu mer att göra.
Städa,och fixa med skolan och grejer och och hittade lite gamla bilder på mig. 

Tex denna. 

 
och denna. 
 
 
gammal mobilbild som nettan( min exkilles morsa tog nångång 2006... det är fan 8 år sedan. Shit liksom vad hände? 
 
och denna från Serbienresan 2009 också känns som fett länge sedan. 
 

Men också hittade en slående likhet mellan denna låt. 

 

 

och den här. 

 

tycker det är så mycket som är likt, beatet och synten och sången. Det mesta det är typ mer än 75 % likt! 

Fick även jättefina dojor från mamma.  Converse med läder. ( Hate me Peta but they are gorgeous )

 

Ska även sluta helt med läsk och godis och chips och annan snacks nu jävlar ska jag ner i vikt och förbättra min hälsa med motion och nyttigare kost.





... kommentera gärna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback